کلمه کلیدی در اپن کارت

آشنایی با تحقیق کلمه کلیدی در اپن کارت

تحقیق کلمه کلیدی در اپن کارت فرایندی است که طی آن شما از عبارت های جستجوی متداول افرادی که در موتورهای جستجو مانند Google تایپ می کنند ، تحقیق کرده و آنها را به صورت استراتژیک در محتوای خود قرار می دهید تا محتوای شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) بالاتر ظاهر شود. تحقیق کلمات کلیدی یک عمل اساسی در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) است.
فرآیند تحقیق کلمه کلیدی در اپن کارت شامل انتخاب یک موضوع  برای محتوای شما می شود که بر مجموعه ای از کلمات کلیدی هدفمند متمرکز شده است که می خواهید محتوای شما براساس آنها رتبه بندی شود.

keyword research

تاریخچه تحقیق کلمه کلیدی

SEO از سال 2005 تحقیق  کلمه کلیدی را براساس الگوریتم ها انجام داده است. در حال حاضر موتورهای جستجو محتوای خوش خط را همراه با قصد جستجو هنگام رتبه بندی محتوا اولویت قرار می دهند . تراکم کلمات کلیدی (هر چند وقت یکبار کلمه کلیدی را در محتوای خود قرار می دهید) دیگر مهمترین عامل برای بهینه سازی موتورهای جستجو نیست. تکنیک های تحقیق کلمه کلیدی همراه با الگوریتم های در حال تغییر موتورهای جستجو ، سازگار شده و همچنان در حال سازگاری می باشد .
به طور کلی تحقیق کلمه کلیدی در مراحل اولیه کمپین ها صورت می گیرد و گاهی اوقات پایه ای برای پروژه ها ، کمپین ها یا محتوا در آینده ایجاد می کند. می توانید از تحقیق کلمه کلیدی برای ایده پردازی در مورد محتوای جدیدی که در حال نوشتن هستید ، برای تصمیم گیری در مورد نحوه نامگذاری ویژگی های محصول یا بهینه سازی وب سایت خود پس از انتشار استفاده کنید.
البته ، استراتژی های تحقیق در مورد کلمه کلیدی از مشاغل کوچک تا شرکت های دیگر متفاوت است – اما ما قصد داریم به انواع بهترین شیوه هایی که می تواند توانایی شما را در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای مخاطبان شما در زمان مناسب بهبود بخشد ، نگاهی بیندازیم.

مسیر جستجوی خریدار کلمه کلیدی شما را تعیین می کند.

شناسایی شخصیت های خریدار خود و مسیر جستجوی خریدار شما  یک ابتکار تجاری خوب است و می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که کدام کلمات کلیدی را باید برای مطالبی که قصد نوشتن آنها را دارید ، هدف قرار دهید. مسیر جستجوی خریدار برای بسیاری از تیم های سازمان شما مهم است ، نه فقط تیم بازاریابی شما. اگر بتوانند تعیین کنند که در مسیر جستجوی خریدار کجا هستند ، تیم فروش شما تصمیم گیری می کند که چگونه با یک چشم انداز یا یک مشتری احتمالی روبرو شود.
از آنجا که هر کاربر سفر منحصر به فرد خود را دارد ، پی بردن به اهداف جمعیتی ، قصد و اهداف آنها می تواند طیف وسیعی از کلمات کلیدی مختلف را برای استفاده شما به ارمغان آورد. به همین دلیل ایجاد نقشه محتوا بسیار مهم است . نقشه محتوای شما پرسونای خریدار و مراحل سفر خریدار شما بر روی نقشه ترسیم می کند ، و به شما نشان می دهد که برای نوشتن محتوای اضافی به کدام پرسونا یا مراحل سفر نیاز دارید.

بیایید به یک سفر B2C نگاه کنیم:
کاربری که قطعات ماشین مسابقه را می خواهد رفتار بسیار متفاوتی نسبت به کاربری دارد که به دنبال اسباب بازی های سواری برای فرزند خود است. اما از آنجا که آنها کلمات کلیدی مشابهی دارند ، درک  شما از پرسونای خریدار مهم است تا بتوان شرایط مدنظر را به راحتی برای هر دو طرف پیدا کرد.

فرایند تحقیق کلمه کلیدی SEO

هنگامی که پرسونای خود را تعیین کردید ، باید برای کلمات کلیدی که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید و کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، برنامه ای ایجاد کنید.
یک ساختار آسان برای دنبال کردن روش PIE است. این چیزی است که ما در ابتدای فرآیند تسهیل عملکرد کاربر در سایت به مشتریان خود توصیه می کنیم.
اصطلاح PIE ، در این مثال مخفف عبارت Protect (محافظت) ،Improve (بهبودسازی) وExpand (گسترش) است.

محافظت کلمه کلیدی در اپن کارت

بخش Protect مربوط به کلمات کلیدی است که قبلاً برای آنها رتبه بندی کرده اید و می خواهید آنها را در موقعیت خود قفل کنید. نمونه های سریع این موارد شامل نام های تجاری و کلمات کلیدی است که به محصول یا خدمات شما ارتباط نزدیکی دارد. آنها عموماً مراحل انتهایی هستند ، بنابراین تبدیل با این کلمات کلیدی بسیار ارزشمند است.

بهبودسازی کلمه کلیدی

بخش Improve با کلمات کلیدی موقعیتی که  آنها را در رتبه های دوم تا دهم نتایج جستجوی Google دارید رتبه بندی می شود. این کلمات کلیدی فرصت عالی هستند که می توانید با ایجاد تغییراتی در صفحات ، قدرت آنها را افزایش دهید.

گسترش کلمه کلیدی

در نهایت ، Expand برای شرایط مناسب است که در PPC عالی است اما در مواد ارگانیک قابل مشاهده نیست. اینها کلمات کلیدی هستند که در ده صفحه برتر Google قرار نمی گیرند. آنها همچنین شامل کمپینی از کلمات کلیدی جدید هستند که می خواهید به مجموعه خود اضافه کنید.
با جمع آوری آنها از این طریق ، می توانید زمان خود را بر اساس شکاف هایی که از این تجزیه و تحلیل پیدا می کنید اولویت بندی کنید. از آنجا ، می توانید ایده کلمه کلیدی در اپن کارت خود را شروع کنید.

guide for keyword reserach

بهترین شیوه های تحقیق کلمات کلیدی


1. “جستجوهای مرتبط با”  و “مردم همچنین می پرسند”

همراه با یادگیری نحوه انجام تحقیقات با برنامه ریز کلمات کلیدی Google ، در اینجا روشهای دیگری نیز وجود دارد که Google به ما نشان می دهد.
اول ، ما خود جعبه جستجو را داریم. این به شما سرنخ هایی برای کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی شما می دهد که مردم به دنبال آن هستند. آنها همچنین از نظر زمانی حساس هستند زیرا گوگل آنها را فقط بر اساس روندهای اخیر و حجم جستجو پر می کند.
بخش “جستجوهای مرتبط با …” کلمات کلیدی را بیشتر گسترش می دهد. با کلیک بر روی آنها می توانید کلمات کلیدی مرتبط تری را به شما ارائه دهیم که به شما امکان می دهد یک ماتریس از کلمات کلیدی بسازید که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

2. فهرست مطالب ویکی پدیا

ویکی پدیا اطلاعات زیادی در مورد موضوعات مختلف دارد. گردانندگان آن در بروز نگه داشتن پست ها با مطالب جدید و پیوندهای مربوطه کار بسیار بزرگی را انجام می دهند. فهرست مطالب  در کناره های صفحه ، اطلاعات مفیدی را در مورد   کلمه کلیدی موضوع مدنظر ارائه می دهد.
کلیک بر روی این موارد می تواند موضوعات بیشتری را برای افزودن به ردیابی کلمات کلیدی به شما ارائه دهد.

3. تجزیه و تحلیل شکاف محتوا رقابتی

Google Keyword Planner عملکرد فوق العاده ای دارد که در آن می توانید یک صفحه فرود ارسال کرده و کلمات کلیدی مربوط به آن را دریافت کنید. اگر موضوع خاصی را در نظر دارید ، می توانید رقبای برتر را برای این عبارت وارد کنید و ببینید آنها آن صفحه را با چه کلمات کلیدی تکمیلی ترسیم کرده اند.

نحوه ایجاد ماتریس کلمه کلیدی در اپن کارت با LSI

نمایه سازی معنایی نهفته (LSI) یک موضوع جالب در رابطه با SEO است. یک برنامه تحقیقاتی عادی کلمات کلیدی به طور کلی لیستی از کلمات کلیدی را در کنار حجم و رقابت آنها دارد. بنابراین SEO می تواند بسته به این دو معیار انتخاب و تایید کند. LSI با ارائه ارتباط تکمیلی از کلمات کلیدی که از نظر موضعی مرتبط هستند ، بعد جدیدی را اضافه می کند. نمونه های گوگل و ویکی پدیا روشهای به راحتی در دسترس برای ایجاد یک ماتریس کلید واژه عالی را نشان می دهند.

موارد زیر را هنگام ایجاد یک ماتریس کلمه کلیدی باید در نظر داشته باشید:

1. وقتی صحبت از کلمات کلیدی به میان می آید ، کیفیت را بر کمیت انتخاب کنید

اکنون که ماتریس کلمه کلیدی در اپن کارت فوق العاده ای دارید. به دنبال یافتن بهترین جایگاه در رقابت کلمات کلیدی و حجم جستجو هستید. اگر کلمه کلیدی بیش از حد کلی باشد ، احتمالاً بسیار سطحی می شوند و حتی اگر برای آن کلمه کلیدی رتبه بندی شود ، ممکن است جستجوگر به دلیل اینکه به دنبال موارد خاصی است ، مسیرش به مسیر شما تبدیل نشود. در Conductor دریافتیم که استفاده از دو تا سه کلمه کلیدی بزرگترین موفقیت را برای ما به ارمغان می آورد.
Google Panda بسیاری از وب سایت ها را برای استفاده از کلمات کلیدی با حجم کم و ایجاد صدها صفحه مورد توجه قرار نداده است.به جای 100 صفحه که ممکن است کیفیت را فدای کمیت کرده باشید ، 10 صفحه بهینه سازی شده ایجاد کنید

2. از یک کلمه کلیدی در اپن کارت یا یک اصطلاح گسترده اجتناب کنید

آخرین باری را که در گوگل به دنبال چیزی با یک واژه واحد بوده اید ، در نظر بگیرید. آیا به نتیجه مورد نظر خود رسیدید؟ اصطلاحات تک کلمه ای به طور کلی بسیار گسترده و بیش از حد رقابتی هستند و حتی اگر رتبه بندی کنید ، ترافیک خود را تغییر نمی دهید.

3. از کلمات کلیدی Long Tail اجتناب کنید

هرچه کلمه کلیدی در اپن کارت شما طولانی تر باشد ، سعی می کنید به طاقچه خاصی دسترسی پیدا کنید. بزرگتر از چهار کلمه کلیدی واقعاً می توانند محتوای شما را تخصص دهند. اما محبوبیت به همان میزان کاهش می یابد و حجم جستجو را کاهش می دهد.

4. بهترین نقطه را پیدا کنید

تنها چیزی که باقی می ماند بینابینی است که شامل دو تا سه کلمه است. اینها را با  کلمات کلیدی LSI خود تکمیل کنید. و صفحه را با بهترین شیوه های مقاله ایجاد کنید. و قطعا نتایج عالیی را مشاهده خواهید کرد.
شما به دنبال یک کلمه کلیدی مرتبط با صنعت هستید که خیلی خاص یا محبوب نباشد. و ترافیک را به سایت شما و در نهایت به مشتری تبدیل کند.
تحقیق کلمات کلیدی ممکن است دلهره آور به نظر برسد. اما به یاد داشته باشید: این تحقیق پایه و اساس استراتژی نحوه ارائه ی محتوای شما را ایجاد می کند. همه مشتریان شما یکسان نیستند پس محتوای خود را برای گروه مناسبی از مخاطبانتان ایجاد کنید و در زمانی مناسب به آنها دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید