مدیر تصویر اپن کارت

مدیر تصویر اپن کارت در پنل مدیریت

مدیر تصویر اپن کارت ، ابزاری است که در بخش ادمین اپن کارت یا مدیریت برای آپلود کردن تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنرها، تصاویر محصولات، لوگوی فروشگاه، تولید کنندگان و هر تصویر دیگری که لازم است آپلود شود، می‌توانند با استفاده از ابزار مدیر تصویر اپن کارت به سادگی آپلود گردند.

 

مدیر تصویر در پنل مدیریت اپن کارت

 

این قابلیت در بخش کاتگوری، محصولات، بنرها، تنظیمات فروشگاه و غیره قابل یافت می‌باشد. در واقع در هر بخشی که نیاز باشد عکسی برای فروشگاه آپلود شود.

با کلیک کردن روی بخش مشخص ده، صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که مدیر تصویر نام دارد. شما باید روی گزینه آپلود کلیک کنید. که با این کار فایل‌های سیستم شما باز خواهند شد. می‌توانید از سیستم تان فایل مورد نظرتان را آپلود کنید. تصاویر زیر از دسته تصاویر محصولات پیش فرض می‌باشند. با کلیک کردن روی یک تصویر می‌توانید آن را انتخاب کنید. و در ضمن می‌توانید در صورت نیاز از گزینه حذف برای پاک کردن آن استفاده کنید.

 مدیر تصویر در پنل مدیریت اپن کارتدرضمن اگر شما خواستید فرمت های دیگر از فایل های خود را بارگزاری کنید از قسمت تنطیمات اپن کارت ویرایش فروشگاه و تب سرور فایل مجاز خود را با اسم فرمت خود بنویسید.

شما میتوانید با افزونه اپن کارت مدیریت تصاویر نسخه حرفه ای به راحتی تصاویر فروشگاه خود را مدیریت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید