opencart-for-online-shop

چرا باید از اپن کارت برای ساخت فروشگاه آنلاین خود استفاده کنیم

پلتفرم های های تجارت الکترونیکی داشبورد بسیار محدودی برای پیگیری فروش مشتری ارائه می دهند. یک سری ویژگی ها را که خودشان دارند و  برای اضافه کردن امکانات بیش از 14000 افزونه برای دانلود و استفاده در دسترس است. همانطور که می دانیم چندین پلتفرم تجارت الکترونیکی شگفت انگیز در بازار وجود دارد ، اما ما می خواهیم در مورد اپن کارت بحث خواهیم کرد.

شاید بپرسید چه چیزی در مورد  اپن کارت بسیار مهم است؟ چرا باید آن را بر سایر سیستم های مدیریت محتوای بزرگ مانند ووکامرس و شاپیفای ترجیح داد؟ آیا می دانید اپن کارت یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت فروشگاه های تجارت الکترونیکی در هر اندازه ، صنعت و بودجه است؟  اپن کارت یک بستر رایگان است که می تواند مطابق فروشگاه ساز اینترنتی شما سفارشی سازی شود.

امروز ، ما در مورد مزایایی بحث خواهیم کرد که اگر برای ایجاد فروشگاه اینترنتی، از اپن کارت استفاده کنید، نصیبتان خواهد شد:

راه اندازی آسان و استفاده رایگان

خدمات توسعه اپن کارت در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا در بازار ارزان تر است. این مهم نصب و راه اندازی آسان را برای شما فراهم می کند. امروزه تعداد زیادی از افراد اپن کارت را برای سیستم های CMS خود انتخاب می کنند و آن را مطابق نیاز تجاری خود سفارشی می کنند.

اپن کارت به زبان PHP نوشته شده است و شما می توانید توسعه دهندگان اپن کارت را برای خدمات سفارشی اپن کارت خود استخدام کنید.

اپن کارت بصورت آزادانه برای هر کسی قابل استفاده است و توسط مجوز عمومی منتشر شده است.

اپن کارت دارای یک بخش ادمین بسیار آسان و قابل فهم است. می توانید یک منوی کاربرپسند طراحی کنید تا حتی توسط یک فرد نه چندان اهل فن هم قابل استفاده باشد.

اپن کارت همچنین دارای رابط کاربری زیبا و کاربردی تلفن همراه است که به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از گوشی هوشمند خود نیز پنل ادمین را مدیریت کنید.

ماژول ها و افزونه ها

همانطور که در  بالا گفتیم، توسعه اپن کارت به شکلی بوده که دارای چندین ویژگی درون خود و بیش از 14000 افزونه و ماژول برای بارگیری برای توسعه فروشگاه اینترنتی شما در دسترس دارد. بنابراین کاملاً واضح است که استفاده از ماژول ها و افزونه های اپن کارت بر اساس نیاز فروشگاه آنلاین شما آسان است.

اپن کارت سیستمی مبتنی بر ماژول است که در آن کاربران می توانند متغیر ها مانند پرفروش ترین ها ، دسته بندی ها ، تولیدکنندگان ، Google Analytics و صفحات دیگر را بر حسب نیاز  فروشگاه خود به سرعت تغییر یا گسترش دهند.

روش های پرداخت

 توسعه اپن کارت به این شکل است که چندین درگاه پرداخت مانند پرداخت آمازون ، PayPal برای خارج از کشور و تمامی درگاه های پرداخت ایرانی و پرداخت های دوره ای ، گزارش های فروش ، روش های حمل و نقل متنوع و موارد دیگر را برای فروشندگان فروشگاه های اینترنتی فراهم می کند.

ریسپانسیو و سازگار با سئو

اپن کارت یک پلتفرم سازگار با سئو است و به شما این امکان را می دهد تا در تمامی دستگاه ها مانند دسکتاپ، تبلت، یا تلفن های هوشمند وبسایت بصورت سازگار نشان داده شود و با تمامی افزونه های سئو سازگار است تا وبسایت را بصورت کامل از نظر موتور های جستجو بهینه کند.

آماده استفاده از قالب ها

اپن کارت همچنین با فراهم آوردن تم ها و قالب های آماده و آسان برای استفاده شما مطابق نیاز فروشگاه ، در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کند. و می توانید با انتخاب مناسب ترین قالب ها برای کسب و کارتان یک فروشگاه ساز زیبا و کاربر پسند ایجاد کنید

توسعه سریع و آسان

کد اپن کارت به خوبی ساختار یافته است که به راحتی می توانید با الگوی MVC پیاده سازی کنید. اگر دانش پایه ای در زمینه برنامه نویسی MySQL و PHP دارید ، می توانید اپن کارت خود را به راحتی بر اساس نیاز فروشگاه خود شخصی سازی کنید.

آسان برای استفاده چند فروشگاه

اپن کارت ویژگی مدیریت چند فروشگاهی را برای شما فراهم می کند که با چندین فروشگاه در یک فروشگاه توسط یک مدیر کار کند.

اپن کارت گزینه چند فروشگاهی را برای مدیریت چندین فروشگاه آنلاین با محصولات ، ماژول ها ، طرح ها ، مشتریان و زبانهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

ساختار فایل مجازی برای تغییرات – VQMOD و OCMOD

اپن کارت از نسخه vQmod که توسط Google ساخته شده استفاده می کند. VQmod کمک می کند تا فایل ها در هسته سیستم عامل بدون هیچ گونه تغییر ویرایش شود.

در vQmod ، پرونده های خاص دستورالعمل هایی را برای تغییراتی که در داخل هسته انجام می شود ذخیره می کنند. VQmod یک کپی مجازی از پرونده اصلی ایجاد می کند که در فایل PHP رونویسی شده است.

جامعه بزرگ

شرکت های توسعه دهنده اپن کارت به شما کمک می کنند ساخت فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده و آن را نیز حفظ کنید. آی سبد نیز به عنوان یک مرجع برای اپن کارت می تواند تمامی نیازهای شما را از جمله ماژول ها و آموزش های مرتبط برطرف کنید. شما حتی می توانید سفارش دهید تا ماژول منطبق بر نیاز دقیق شما توسط کارشناسان آی سبد برنامه نویسی شود و روی وبسایت شما نصب شود.

جمع بندی

ما در بالا بحث کردیم که چرا اپن کارت یکی از بهترین گزینه ها برای فروشگاه آنلاین شماست. توسعه اپن کارت ایمن ، قابل اعتماد و انعطاف پذیر است که هر آنچه برای توسعه فروشگاه آنلاین خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده اپن کارت برای ساخت فروشگاه آنلاین شما مقرون به صرفه است. اپن کارت یک نرم افزار بسیار ساده برای استفاده است ، اما اگر احساس می کنید می خواهید کسب و کار آنلاین خود را حرفه ای شروع کنید و از نظر برنامه نویسی اذیت نشوید ، می توانید از پک های آی سبد استفاده کنید که از صفر تا صد یک فروشگاه آنلاین را با تمام امکانات با ظاهری زیبا در اختیار شما قرار می دهد و از پشتیبانی تیم حرفه ای آی سبد برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید